Antagning

Till våra yrkesutbildningar har vi kösystem.
Det betyder att du får en plats så fort den blir ledig.
Ungefär en gång i månaden tar vi in nya elever till skolan.

Beroende på vilken typ av utbildning du
vill gå skiljer det sig hur du söker.
Under varje rubrik här nedan kan du läsa hur du gör.

Yrkesutbildning

Om du är arbetssökande kontaktar du din Arbetsförmedling.
De kollar sedan upp om du får gå en yrkesutbildning via dem.
Hur du gör för att söka en yrkesutbildning till oss beror på
vilket land du bor i. I menyn till vänster hittar du mer information
om hur du söker från Sverige, Finland och Norge.

Företagare eller privatperson

Vill du köpa en utbildning kontaktar du utbildningschefen.
Det är olika utbildningschefer för de olika utbildningarna.

Här hittar du telefonnummer till dem.

Gymnasieutbildning

Vi har hand om gymnasieutbildningarna
tillsammans med gymnasieskolan i Övertorneå.
Du kontaktar därför Gränsälvsgymnasiet om du
vill gå en av de utbildningarna hos oss.

Här hittar du telefonnummer till dem.

Senast uppdaterad 2016-04-17 06:28:35
 

Dagens lunch v. 33

Ingen lunch idag.
 
 
 
 
Bredd: px