Välkommen till lättläst

Här hittar du information om
Utbildning Nord på lättläst svenska.

Till vår lättlästa sida har vi valt ut
den information vi tror är viktigast för dig.

I menyn till vänster hittar du information om:

  • Vilka utbildningar vi har
  • Hur vi studerar på Utbildning Nord
  • Hur antagningen till skolan fungerar
  • Hur du kan bo hos oss och vad som gäller i våra bostäder
  • Kostnader och vilken ekonomisk hjälp du kan få

Vill du veta ännu mer finns det mer att läsa på hemsidan.
Men den texten är inte lättläst.

Har du frågor kan du även ringa till oss.
Du hittar telefonnummer till oss under kontakt.



Senast uppdaterad 2016-04-17 06:16:05
 

Kalender

För närvarande är inga evenemang planerade.

Dagens lunch v. 25

Ingen lunch idag.
 
 
 
 
Bredd: px